Pesanan Dari Tuan Tanah

Pesanan Dari Tuan Tanah

Wednesday, June 19, 2013

Akhirnya...

Salam sejahtera...
Mula-mula skali nak cakap legaaa..huh!! akhirnya tertubuh jugak blog yang ke-2 memandangkan blog yang pertama mengalami masalah teknikal..Eh??? buleh plak macam tu ek??Entahlaa...

Ape2 pun,tujuan terciptanya blog ni hanyalah sekadar suka-suka..duka-duka..sharing2 info berguna..dan yang paling penting..ape yang dah berjaya aku masak..resepi nya nak simpan kat dalam blog ni..Manalah tahu kan..mesti ada yang gadis-gadis,ibu-ibu,bapa-bapa kat luar sana yang merangkak nak masak macam aku..so bolehlah kongsi resepi yang pernah aku cuba dan menjadi..yahooo!!

Oopppssss..kena ingat taw! ni bukan blog masakan semata-mata..segalanya berkisar kehidupanku dan insan disekeliling..ekekeke..

Selain itu,harapnya penulisan aku ni dapat memberi manfaat kepada pembaca sekalian dan manalah tahu kan...untuk anak cucu aku baca nanti ke..owh..haruslah korang smua tahu..sekarang zaman dah moden..whatever laaa..hahahahahahaha


Tarikh penubuhan: 20 Jun 2013
Masa: 1.40 pagi
Hari: Khamis


Sekian,

No comments :

Post a Comment